Implantátum

A fogbeültetés manapság a legelterjedtebb módszere a hiányzó fogak pótlásának. A beültetésre kerülő pótlások titániumból készült, felülkezelt csavarok.

Mik az implantátum előnyei?

• A szomszédos fogak csiszolása, terhelése nélkül pótolható a fog
  • Minden típusú foghiánynál alkalmazható
  • Esztétikai szempontból a legközelebb áll a természetes foghoz
  • Nem okoz idegen érzést, a szervezet számára tolerálható anyagból készül
  • Tartós

Fogbeültetés menete

A beavatkozást mindig egy konzultáció előzi meg, ahol az alapos állapotfelmérést követően szakorvosa dönt az implantáció lehetőségéről. A fogbeültetést helyi érzéstelenítésben végezzük. Amennyiben az implantációt foghúzás előzi meg elképzelhető, hogy várni kell a két beavatkozás között néhány hetet. Ezt mindig a fogorvosa ítéli meg, hiszen nagyon fontos, hogy csak ép szövetbe kerülhet implantátum. Előfordulhat, hogy nem elegendő a rendelkezésre álló csont, ebben az esetben azt pótolni kell, hogy elég hely legyen az implantátum behelyezésére. Ezt a beavatkozást a szakma arcüreg emelésnek hívja. Ha az érző ideg felett nincs elegendő csontállomány, akkor csontpótlást hajtunk végre. A pótlás után általában legalább 4 hónapot érdemes várni az implantáció megkezdése előtt.  Az implantátum behelyezését követően a varratok eltávolítására 10-14 nap múlva kerülhet sor. Ezek után következik a 3 hónapos gyógyulási idő, amíg a beültetett implantátumok becsontosodnak és helyzetük stabilizálódik. Végül az implantátumra csatlakoztatjuk az esztétikus fejrészt.

Betegségek, amelyek megnehezítik vagy kizárják az implantációt:

• cukorbetegség
  • véralvadási zavarok
  • bizonyos gyógyszerek szedése
  • korábbi sugárterápia
  • erős dohányzás

Amit biztosítunk:

• Ingyenes konzultációt és ingyenes panoráma röntgen (amennyiben fogászatunkon veszi igénybe a kezelést)
  • A legkiválóbb implantátummal dolgozunk – Nobel Biocare és SIC implantátumok
  • Kezeléseink színvonalát neves, nemzetközileg elismert szakembereink és legkorszerűbb felszereléseink biztosítják.

Implantátumaink már 160 ezer forinttól elérhetőek!

Jelentkezzen fogászati konzultációnkra!

A konzultáció árát elengedjük amennyiben fogászatunkon veszi igénybe a kezelést!

Nobel Biocare

SIC Implantátum behelyezés